Možnost, jak se naučit kritizovat druhé

Kritika by nikdy neměla být jakkoliv útočná, nepříjemná anebo mířená negativním směrem. Kritika musí být pokaždé konstruktivní, musí podávat člověku nějaké informace a v tom nejlepším ho motivovat k další, povedenější a ještě lepší práci. Není ale lehké jednat tímto způsobem, je třeba totiž znát určitá pravidla a dodržovat snadné zásady, díky kterým si můžete být jistí, že mluvíte přesně tak, jak chcete. Naučte se tedy i vy, jak na kvalitní a hlavně potřebné hodnocení zaměstnance. Dozvíte se, jak reagovat v jaké situaci, jak umět skvěle motivovat a jak upozornit na chyby, které je nutné příště již neopakovat.

Dovednost každého vedoucího

Hodnotit své zaměstnance by se měl naučit tedy každý šéf, vedoucí anebo nadřízený, který musí korigovat nějaké pracovníky, kteří je poslouchají. Neváhejte se tedy účastnit kurzů, díky kterým toho spoustu pochopíte a které pro vás budou rozhodně zajímavou příležitostí, jak se stát ještě lepším šéfem či nadřízeným. Budete totiž umět skvěle komentovat dané práce a výkony vašich pracovníků.